Greeter privatlivspolitik

Sidst opdateret 22. maj, 2022
Privatlivspolitik for Greeter ApS (forretning vedrørende Greeter) (Vi, “Os, og “Vores”), Beskriver hvorfor og hvordan vi indsamler, behandler, opbevarer og potentielt deler informationer med 3. mand når du benytter vores tjenester (“Tjeneste”), eksempelvis:

Download og brug af vores mobile applikation Greeter eller andre af vores applikationer, tilknyttet denne privatlivspolitik. hvilket inkluderer enhver form for salg, marketing eller begivenheder.

Spørgsmål eller bekymringer? Ved læsning og gennemgang af denne fortrolighedserklæring, vil du forstå dine privatlivs rettigheder og juridiske muligheder. Hvis du ikke er enig i vores politikker og praksis, frabedes du at benytte vores tjenester. hvis du stadig har spørgsmål eller bekymringer kan du kontakte os på christoffer@greeter.dk

Nøglepunkter og indholdsfortegnelse.

Denne oversigt viser punkter fra vores fortrolighedserklæring. Der kan findes flere detaljerede oplysninger i form af links samt ved brug af vores indholdsfortegnelse, for at finde den sektion du søger. Du kan også klikke her og gå direkte til vores indholdsfortegnelse.

Hvilken personlige informationer behandler vi?
Når du besøger, bruger eller navigere vores tjenester, behandler vi din personlige information på baggrund af hvordan du interagerer med Greeter og vores tjenester, valgene du tager samt produkterne og funktionerne du benytter dig af.

Behandler vi følsomme personoplysninger?
Vi behandler ikke følsomme personoplysninger.

Modtager vi nogle informationer fra tredjeparter?
Vi modtager ingen informationer fra tredjeparter.

Hvordan behandler du mine oplysninger?
Vi behandler dine oplysninger for at kunne levere, forbedre, administrere vores tjenester og for at kunne kommunikere med dig, af sikkerhedsmæssige årsager som forebyggelse af svindel og for at overholde lovgivningen. Vi kan også behandle dine oplysninger med andre formål med dit samtykke. Vi behandler kun dine oplysninger, når vi har gyldig juridisk grund til at gøre det. Klik her for at lære mere.

I Hvilken situationer og med hvilken parter deler vi oplysninger?
Vi kan dele oplysninger i specifikke situationer og med specifikke tredjeparter. Klik her for at lære mere.

Hvordan holder vi dine oplysninger sikre?
Vi har organisatoriske og tekniske processer og procedurer på plads for at beskytte dine personlige oplysninger. Dog kan ingen elektroniske transmission over internettet eller informations opbevarings teknologi garanteres at være 100% sikker. Så vi kan ikke love eller garantere, at hackere, cyberkriminelle eller andre uautoriserede tredjeparter ikke vil være i stand til at overvinde vores sikkerhed og uretmæssigt få adgang, indsamle, stjæle eller ændre dine oplysninger. Klik her for at lære mere.

Hvad er dine rettigheder?
Afhængigt af hvor du befinder dig geografisk, kan den gældende lovgivning omkring beskyttelse af personoplysninger betyde at du har visse rettigheder vedrørende dine personlige oplysninger.

Hvordan benytter jeg mig af mine rettigheder?
Den nemmeste måde at benytte dig af dine rettigheder er ved at udfylde vores data anmodning formular, tilgængelig her: kontakt@greeter.dk. Eller ved at kontakte os.
Vi vil overveje og handle efter enhver anmodning i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslove.

Vil du lære mere omkring hvad Greeter Aps gør med de informationer vi indsamler? Klik her for at gennemgå meddelelsen i sin helhed.

1.Hvilke oplysninger indsamler vi?

Personlige oplysninger du videregiver til os.

Kort fortalt: Vi opsamler personlig information du giver os til funktionelle formål såsom betaling og bogføring.

Vi samler personlige oplysninger du frivilligt giver os, når du udtrykker en interesse i at opsøge informationer omkring os, vores produkter, tjenester samt når du interagere på/med tjenesterne eller kontakter os

Personlige oplysning leveret af dig. De personlige oplysninger vi indsamler afhænger af de interaktioner med os eller det vores tjenester omhandler. De valg du tager samt de produkter og funktioner du benytter. De personlige oplysninger vi indsamler kan eksempelvis være følgende:

  • Navne
  • Telefonnumre
  • Email adresser
  • Brugernavne
  • Kodeord
  • Postnummer

Tredje parter. Information vi indsamler fra tredjeparts-services såsom Google, Facebook og Apple omfatter email og navn. Disse informationer er påkrævet af applikationen til at identificere dig som bruger og sådan at venues kan genkende dig som person.

Følsomme oplysninger. Vi behandler ikke følsomme oplysninger

Betalingsdata. Vi kan indsamle nødvendige data vedrørende din betalings proces hvis du foretager dig et køb, såsom dit betalingnummer (Kreditkortnummer) og sikkerhedskoden forbundet med dit betalingskort. Alt betalingsdata opbevares hos Stripe. Du kan finde deres fortrolighedserklærings link(s) her: https://stripe.com/en-dk/privacy.

Applikations Data. Hvis du anvender vores applikation(er) kan vi også indsamle følgende oplysninger hvis du vælger at give os adgang eller tilladelse: Mobil enhedsdata. Vi indsamler automatisk enhedsoplysninger såsom din mobil enheds-id,model og producent Operativsystem, versionsoplysninger og systems konfigurationsoplysninger, enheds- og applikations identifikationsnumre, browsertype og – version, hardware model, internetudbyder og/eller mobiloperatør og internet protokol (IP)-adresse (eller proxyserver). Hvis du anvender vores applikation(er), indsamler vi muligvis også oplysninger om det telefonnetværk som er tilknyttet til din mobilenhed, din mobile enheds operativsystem, typen af mobilenhed du bruger, din mobile enheds unikke enheds-id og oplysninger om funktioner i vores applikation(er) du har benyttet.

Push notifikationer. Vi kan anmode om at sende dig push-beskeder vedrørende din konto eller visse funktioner i applikationen/applikationerne. Hvis du ønsker at fravælge disse typer kommunikation, kan du slå dem fra i din enheds indstillinger.

Disse oplysninger er primært nødvendige for at opretholde sikkerheden og driften af vores applikation(er), til fejlfinding og til vores interne analyse- og rapporterings formål

Alle personlige oplysninger, som du giver os, skal være sande, fuldstændige og nøjagtige, og du skal underrette os om enhver ændring af sådanne oplysninger.

Oplysninger indsamles automatisk.

Kort sagt: Nogle oplysninger, såsom din internetprotokol. (IP)-adresse og/eller browser- og enheds karakteristika, indsamles automatisk når du besøger vores tjenester.

Vi indsamler automatisk visse oplysninger, når du besøger, bruger eller navigere i vores tjenester. Disse oplysninger afslører ikke din specifikke identitet (som navn, eller kontaktoplysninger) men kan omfatte enheds- og brugsoplysninger, såsom IP-adresse, browser- og enheds egenskaber, operativsystem, sprog præferencer, henvisnings-URL’er, enhedsnavn, land, placering, oplysninger om hvordan og hvornår du bruger vores tjenester og andre tekniske oplysninger. Disse oplysninger er primært nødvendige for at opretholde sikkerheden og driften af vores tjenester og til vores interne analyse- og rapportering formål.

Hvordan behandler vi dine oplysninger?

Kort fortalt: vi behandler dine oplysninger for at kunne levere, forbedre og administrere vores tjenester, samt kommunikere med dig for at opretholde sikkerhed og forebyggelse af svindel, samt for at overholde lovgivningen. Vi kan også behandle oplysninger til andre formål med dit samtykke.

Vi behandler dine personlige oplysninger af en række forskellige årsager, afhængigt af hvordan du interagerer med vores tjenester såsom:

  1. At levere og facilitere tjenester til brugeren. VI kan anvende dine oplysninger for at give dig den ønskede service.
  2. At besvare brugerhenvendelser/tilbyde support til brugere. Vi behandler dine oplysninger for at svare på forespørgsler, løse eventuelle problemer, du kan opleve med den ønskede service
  3. At sende administrative oplysninger til dig. Vi behandler muligvis dine oplysninger for at sende dig detaljer om vores produkter og tjenester, ændringer af vores vilkår og politikker og andre lignende oplysninger.
  4. For at opfylde og administrere dine ordrer. Vi kan behandle dine oplysninger for at opfylde og administrere dine ordrer, betalinger, returneringer og udvekslinger foretaget gennem tjenesterne.
  5. For at aktivere bruger-til-bruger kommunikation. Vi kan behandle dine oplysninger, hvis du vælger at bruge nogle af vores tilbud, der giver mulighed for kommunikation med en anden bruger.
  6. For at redde eller beskytte en persons vitale interesser. Vi kan behandle dine oplysninger, når det er nødvendigt for at redde eller beskytte en persons vitale interesse, såsom at forhindre skade.

Hvilke juridiske grundlag anvender vi for at behandle dine personoplysninger.

Kort fortalt: Vi behandler kun dine personlige oplysninger, når vi mener det er nødvendigt, og vi har en juridisk gyldig grund (dvs. juridisk grundlag) til at gøre det i henhold til den gældende lovgivning. f.eks med dit samtykke, for at overholde lovgivningen, for at give dig service til at indgå i eller opfylde vores kontraktlige forpligtelser, for at beskytte dine rettigheder eller for at opfylde vores legitime forretningsinteresser.

Den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) og UK GDPR kræver, at vi forklarer de gyldige juridiske grundlag vi benytter os af til at behandle dine personlige oplysninger. Hertil ses de følgende juridiske grundlag vi benytter os af for at behandle dine personlige oplysninger:

Samtykke: Vi kan behandle dine oplysninger, hvis du har givet os tilladelse (dvs. samtykke) til at bruge dine personlige oplysninger til et bestemt formål. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. klik her for at lære mere.

Udførelse af en kontrakt: Vi kan behandle dine personoplysninger, når vi mener det er nødvendigt for at opfylde vores kontraktlige forpligtelser over for dig, herunder levering af vores tjenester eller på din anmodning forud for indgåelse af en kontrakt med dig.

Juridiske forpligtelser: Vi behandler dine oplysninger, hvor vi mener, det er nødvendigt for at overholde juridiske forpligtelser, såsom at samarbejde med et retshåndhævende organ eller tilsynsorgan, udøve eller forsvare vores juridiske rettigheder eller afsløre dine oplysninger som bevis i en retssag, hvor vi er involveret.

Vitale interesser: Vi kan behandle dine oplysninger, hvor vi mener, det er nødvendigt for at beskytte dine vitale interesser eller en tredjeparts vitale interesser, såsom situationer der involverer potentielle trusler mod enhver persons sikkerhed.

Hvor og med hvem deler vi dine personlige oplysninger?

Kort fortalt: Vi kan dele oplysninger i specifikke situationer beskrevet idette afsnit og/eller med følgende tredjeparter.

Levarandører, konsulenter og andre tredjepartstjenesteudbydere. Vi kan dele dine data med tredjepartsleverandører, tjenesteudbydere, entreprenører eller agenter (“tredjeparter”), som udfører tjenester for os eller på vegne af os og kræver adgang til sådanne oplysninger for at udføre deres arbejde. Vi har indgået kontrakter med vores tredjeparter, som er designet til at hjælpe med at beskytte dine personlige oplysninger. Det betyder at de ikke kan gøre noget med dine personlige oplysninger, medmindre vi har bedt dem om at gøre det. De vil heller ikke dele dine oplysninger med andre organisationer end os. De forpligter sig også til at beskytte de data, de opbevarer på vegne af os og til at opbevare dem i den periode vi instruerer. De tredjeparter, vi kan dele personlige oplysninger med følgende:

  • Funktionalitet og infrastruktur optimering
  • Microsoft Azure
  • Faktura og fakturering
  • Stripe, Apple Pay og Google Wallet
  • Brugerkonto registrering og -godkendelse
  • Firebase Authentication
  • Google SignIn
  • Apple SignIn
  • Facebook Login
  • Web- og mobil analyse
  • Google Analytics for Firebase

Vi skal muligvis også dele dine personlige oplysninger i følgende situationer:

  • Virksomhedsoverdragelser. Vi kan dele eller overføre dine oplysninger i forbindelse med eller under forhandlinger om enhver, salg af virksomhedsaktiver, finansiering eller overtagelse af hele eller en del af vores virksomhed til en anden virksomhed
  • Andre brugere. Når du deler personlige oplysninger (eksempelvis ved at poste kommentarer, bidrag eller andet indhold til tjenesterne) eller på anden måde interagerer med offentlige tilgængelige områder af tjenesterne, kan sådanne personlige oplysninger ses af alle brugere og kan være offentligt tilgængelige uden for tjenesterne til evig tid. På samme måde vil andre brugere være i stand til at se beskrivelser af din aktivitet, kommunikere med dig gennem vores tjenester samt se din profil.

Hvor længe opbevarer vi dine oplysninger?

Kort fortalt: Vi opbevarer dine oplysninger så længe det er nødvendigt for at opfylde for formål, der er beskrevet i denne fortrolighedserklæring, medmindre andet er påkrævet ved lov.

Vi opbevarer kun dine personlige oplysninger, så længe det er nødvendigt for de formål, der er angivet i denne fortrolighedserklæring, medmindre en længere opbevaringsperiode er påkrævet eller tilladt ved lov (såsom skat, regnskab eller andre lovkrav). Intet formål i denne erklæring vil kræve, at vi opbevarer dine personlige oplysninger i mere end 1 år.

Når vi ikke har noget løbende legitimt forretningsbehov for at behandle dine personlige oplysninger, vil vi enten slette eller anonymisere sådanne oplysninger, eller hvis dette ikke er muligt (eksempelvis hvis dine personlige oplysninger er blevet opbevaret i backup-arkiver) så vil vi sikkert gemme dine personlige oplysninger og isolere dem fra enhver yderligere behandling, indtil sletning er muligt.

Hvordan holder vi dine oplysninger sikre?

Kort fortalt: Vi sigter mod at beskytte dine personlige oplysninger gennem et system af organisatoriske og tekniske sikkerhedsforanstaltninger. Vi har implementeret passende og rimelige tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger designet til at beskytte sikkerheden af enhver personlig information der behandles. På trods af vores sikkerhedsforanstaltninger og bestræbelser på at sikre dine oplysninger, kan ingen elektroniske transmission over internettet eller information lagringsteknologi garanteres at være 100% sikker, så vi kan ikke love eller garantere, at hackere, cyberkriminelle eller andre uautoriserede tredjeparter ikke bliver i stand til at overvinde vores sikkerhed og uretmæssigt indsamle, få adgang til, stjæle eller ændre dine oplysninger. Selvom vi vil gøre vores bedste for at beskytte dine personlige oplysninger, er overførelse af personlige oplysninger til og fra vores tjenester på din egen risiko. Du bør kun få adgang til tjenesterne i et sikkert miljø.

Indsamler vi oplysninger fra mindreårige?

Kort fortalt: Vi indsamler ikke bevidst data fra eller markedsfører til børn under 18 år.

vi anmoder ikke bevidst om data fra eller markedsfører til børn under 18 år. Ved at bruge tjenesterne erklærer du, at du mindst er 18 år, eller at du er forælder eller værge for en mindreårig og samtykker til at den mindreårige brug af tjenesterne. Hvis vi erfarer, at der er indsamlet personlige oplysninger fra brugere under 18 år, deaktivere vi kontoen og træffer rimelige foranstaltninger for omgående at slette sådanne data fra vores arkiver. Hvis du bliver opmærksom på nogle data, vi har indsamlet fra børn under 18 år, bedes du kontakte os på bjarke@greeter.dk.

Hvad er dine rettigheder?

Kort fortalt: I nogle regioner, såsom det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) og Storbritannien (UK), har du rettigheder, der giver dig angang til og kontrol over dine personlige oplysninger. Du kan til enhver tid gennemgå, ændre eller lukke din konto.

I nogle regioner (som EØS, og UK) Har du visse rettigheder i henhold til gældende databeskyttelseslove. Disse kan omfatte retten til (i) at anmode om adgang og få kopi af dine personlige oplysninger, (ii) til at anmode om berigtigelse eller sletning; (iii) at begrænse behandlingen af dine personlige oplysninger; og (iv) hvis relevant til dataportabilitet. Under visse omstændigheder kan du også have ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger. Du kan fremsætte en sådan anmodning ved at kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne i afsnittet “Hvordan kan du kontakte os om denne erklæring” nedenstående.

Vi vil overveje og handle efter enhver anmodning i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslove. hvis du befinder dig i EØS eller UK, og du mener, at vi ulovligt behandler dine personoplysninger, har du også ret til at klage til din lokale databeskyttelses tilsynsmyndighed. Du kan finde deres kontaktoplysninger her: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.

Hvis du befinder dig i Schweiz, er kontakoplysningerne til databeskyttelsesmyndighederne tilgængelige her: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html.

Tilbagetrækning af dit samtykke: Hvis vi er afhængige af dit samtykke til at behandle dine personoplysninger, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne i afsnittet “Hvordan kan du kontakte os vedrørende denne erklæring?” nedenstående.

Bemærk dog, at dette ikke vil påvirke lovligheden af behandlingen før dens tilbagetrækning, og det vil heller ikke påvirke behandlingen af dine personoplysninger, der udføres i afhængighed af andre lovlige behandlings grunde end samtykke.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til dine privatliv rettigheder, kan du maile os på kontakt@greeter.dk

Kontrol til DO-NOT-TRACK funktioner

De fleste webbrowsere og nogle mobile operativsystemer og mobilapplikationer inkludere en DO-NOT-TRACK (“DNT”)-funktion eller indstilling, som du kan aktivere for at signalere, at dit privatliv præference ikke skal overgået og indsamle data om dine online-browser aktiviteter. På nuværende tidspunkt er der ikke færdiggjort nogen ensartet teknologi standard for genkendelse og implementering af DNT-signaler. Derfor reagerer vi i øjeblikket ikke på DNT-browser signaler eller nogen anden mekanisme, der automatisk kommunikerer dit valg om ikke at blive sporet online. Hvis der vedtages en standard for online sporing, som vi skal følge i fremtiden, vil vi informere dig om denne praksis i en revideret version af denne fortrolighedserklæring.

Har californiens beboere specifikke privat rettigheder?

Kort fortalt: Ja, hvis du er bosiddende i Californien, tildeles du specifikke rettigheder vedrørende adgang til dine personlige oplysninger.

Californiens Civil Kode sektion 1798.83, også kendt som “Shine The Light”-loven, tllader vores brugere, der er bosiddende i Californien, at anmode om og indhente fra os, én gang om året og gratis, oplysninger om kategorier af personlige oplysninger (hvis nogen) som videregives til tredjeparter til direkte markedsføringsformål og navne og adresser på alle tredjeparter, som vi har delt personlige oplysninger med i det umiddelbare foregående kalenderår. Hvis du er bosiddende i Californien og gerne vil fremsætte sådan en anmodning, bedes du indsende din anmodning skriftlige til os ved hjælp af kontaktoplysningerne nedenfor.

Hvis du er under 18 år, bor i Californien og har en registreret hos tjenesterne, har du ret til at anmode om fjernelse af uønskede data, som du offentligt poster på tjenesterne. For at anmode om fjernelse af sådanne data, bedes du kontakt os ved brug af kontaktoplysningerne nedenfor og inkludere den e-mailadresse, der er knyttet til din konto, og en erklæring om at du bor i Californien. Vi vil sørge for, at dataene ikke vises offentligt på tjenesterne, men vær opmærksom på at dataene muligvis ikke fjernes fuldstændigt eller fuldstændigt fra alle vores systemer (f.eks sikkerhedskopier osv.).

Opdaterer vi denne erklæring?

Kort fortalt: Ja, vi vil opdatere denne erklæring hvis nødvendigt for at forblive i overensstemmelse med relevante love.

Vi kan opdatere denne fortrolighedserklæring fra tid til anden. Den opdaterede version vil blive angivet med en opdateret “Revideret” dato, og den opdaterede version træder i kraft, så snart den er tilgængelig. Hvis vi foretager væsentlige ændringer i denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger, kan vi underrette dig enten ved tydelige at offentliggøre en meddelelse om sådanne ændringer eller ved at sende dig en meddelelse direkte. Vi opfordrer dig til at gennemgå denne fortrolighedserklæring ofte for at blive informeret om, hvordan vi beskytter dine oplysninger.

12. Hvordan kan du kontakte os om denne erklæring?

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til denne erklæring kan du kontakte vores databeskyttelsesansvarlig (DPO), Bjarke Sporring, på e-mail: bjarke@greeter.dk Telefon: +4541442997
eller pr. post til:
Greeter ApS
Bjarke Sporring
Petersborgvej 48
Aalborg, Nordjylland 9000
Denmark.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller kommentarer, kan du også kontakte os pr. post på følgende virksomhedens adresse:
Greeter ApS
C.A. Olesens Gade 4
Aalborg, Nordjylland 9000
Denmark
Telefon: +45 4144 2997
Email: kontak@greeter.dk

Hvordan kan du gennemgå, opdaterer eller slette de data, vi indsamler fra dig?

Baseret på gældende love i dit land kan du have ret til anmode om adgang til de personlige oplysninger, vi indsamler fra dig, ændre disse oplysninger eller slette dem under visse omstændigheder. For at anmode om at gennemgå, opdatere, eller slette dine personlige oplysninger, besøg venligst kontakt@greeter.dk

Book din demo

Tak fordi du viser interesse i Greeter! Vi vil elske at komme i kontakt med dig. Udfyld venligst formularen nedenfor, og inden for en uge vil vores team nå ud til dig

Tusind tak for din interesse. Din forespørgelse er sendt ind.
Noget gik galt... Prøv igen eller skriv til